חזה קטן וחצוף. זה מהמם!!!

GWEEN STEFANI

New member
חזה קטן וחצוף. זה מהמם!!!

ולא בגלל שזה מה שכל הגברים שרצו אחרי עד היום אמרו לי.,אלא גם כי אני מרגישה הרבה יותר סקסית ונשית שהחזה מתאים לגוף שלי,ולא מאבד פרופורציה בגדלים שלו. אני לא יודעת איך גבר אוהב אשה בעלת חזה גדול,תחת גדול,וגוף מוצק.מה זה? זה גבר! אשה צריכה להיות קומפקטית ונעימה.כזו שנכנסת לכול חור..לא מישהי שתמחוץ אותו במיטה.! היום בנות משתמשות באברי גופן כדי למשוך גברים,מתלבשות פרובוקטיבי,ואחכ מתלוננות שכל הגברים רוצים רק סקס.אל תשדרו מיניות,לא יתנהגו אליכם סמל סקס! זה לא מה שבחורה אמורה לסמל. אשה היא סמל לנשיות,עדינות.יופי, ואהבה. לא למשו גס כזה. כמה שהבחורה יותר שמורה הגבר ירדוף אחריה יותר.ואני מדברת בשם הרבה גברים..זה רק ענין בתפיסה.ואני לא דתיה או משו. זה רק הגיון של אשה איך היא רוצה שיסמלו אותה..היום בנות משדרות גוף,יותר מאשר נשמה! איכס.אם היתי גבר היתי לוקח רק דתיה! בנות זה לא מפריע לכן??באמת. סליחה על האורך זה נושא שקצת הציק לי. יום טוב
 
תתפלאי לשמוע

מתוקה שלי! אני גאה בכל גרם וכל חלק מגופי וכך גם בן זוגי תתפלאי לשמוע רוב הגברים אוהבים מלאות תתפלאי לשמוע אבל גם אני מצליחה לגיע לכל חור ואני לא זוכרת שמחצתי מישהו בגלל עודף משקלי ואני בטוחה שיש לך עוד הרבה מה ללמוד ממני ומעוד המון נשים במשקלי שיהיה לך סוף שבוע נעים וקסום נ.ב גברים לרוב אוהבים חזה גדול
 

GWEEN STEFANI

New member
אולי לא סוג הגברים שאני מחפשת

כאלה שרוצים אישיות.לא מיניות!!
 

Rami 20

New member
אם היו עוד כמה בנות כמוך!

אני תומך בכל מילה ומילה במה שכתבת כאן ואני עדיין לא מבין למה אני היחידי שמגיב עד לרגע זה. פשוט בנים הכניסו לעצמם בראש שחזה גדול הוא מושך יותר ובנו לעצמם בובת סיליקון. ביניינו מי תימשוך יותר זאת שאתה כבר מכיר כל חלק בגוף שלה רק מלראות אותה או שזאת שהיא כמו סוד שאתה אפילו לא יכול לדמיין איך היא נראת ואז אתה אוהב לא רק את הגוף אלא גם את מה שיש לה בתוך! נ.ב: אני לא דתי רק שתדעו!
 

GWEEN STEFANI

New member
זה מה שנקרא גבר בוגר!

כזה שמבין לא רק במידות החזיה,אלא גם במידת הנפש של האישה! תודה על העידוד
 
מצטרפת לגווין!!

בכל מילה.ואני דוקא עם חזה ענק... אני פשוט רואה שזה מה שגברים מחפשים בי.וכבר בפגישה הראשונה הם שולחים ידיים לשם. אני נשרפת מביפנים.!אהלללו גבר,אין לי אישיות? למה אתה כל הזמן מחפש בי פורקן ליצרך?? ואני לא מתלבשת פרובוקטיבי,אז מה עם אלה שכן לבושות כך? שימו כבר פתק על הגב שכתוב עליו` FUCK ME `. זה יותר עדיף. כואב!
 

GWEEN STEFANI

New member
מדהימה.

גוף יפה זה גוף שיש לו פרופורציות. לא בהכרח גוף קטן זה יפה ולא גוף גדול. בהקשר לחזה לדעתי זה אמור להיות פרופרציונלי עם הטוסיק.לא אומרת שחזה גדול במידה טובה לא יפה.וגם לא 2 נעצים. הכל תלוי בשידור שהגוף משדר. ההודעה שלי באה בעקבות `ציצי`.
 

yulinka

New member
שידור שהגוף משדר....

ציצ ציצ ציצ ציצ לץץץץץץץץץץץץץץץ:)
 

voguemaster

New member
אויש, אויש... מה יהיה

ומה הקשר בדיוק בין גודל החזה לבין זה ש-99 אחוז מהגברים שם שולחים ידיים כל הזמן ? אם כבר תגידי שהרבה מדי גברים לא יכולים להוריד את הידיים שלהם, זה לא קשור בהכרח לגודל החזה שלך.
 

Miss Thang

New member
../images/Emo6.gif איזה שרשור ענק. שרשור הטמטום

הגדול אפשר לקרא לו. אהבתי :)
 
די עם התת רמה.

אולי זה נוגע אליך אז לכן קפצת. גווין שיקפה פה אמת,והאמת הזו כואבת.כנראה גם לך.
 

Miss Thang

New member
כפרה עליך, יש לי יותר רמה בציפורן

בזרת שלי מאשר לכולך :) תתייחסי לחתימה שלי ועשי טובה אל תגיבי לי.
 

GWEEN STEFANI

New member
אני לא יטרח לענות לך.

רק משו אחד.. כשתעשי בדיקות אינטלגנציה. לא תעלי על מידת האינטלגנציה הטמונה בראש עכבר!
 

Miss Thang

New member
סבבה, אני 'יודיע' למרצים שלי.

בגוף ראשון, אם לא הבנת, פצצת אינטלקט שכמותך, כותבים 'אטרח'.
 

GWEEN STEFANI

New member
אני עולה חדשה.

ואני לא חיבת לך דין וחשבון איך אני כותבת. פצצה,ברור שאני כזו.
 

yulinka

New member
וזה שאת עולה חגשה נותן לך זכות

לכתוב עם שגיאות כתיב? גם אני עולה מרוסיה..אז?
 
אסור לבנאדם לטעות?

זה לא הפורום של אבא שלך.במיוחד שהיא אומרת שהיא עולה חדשה. לצערנו העולים החדשים קולטים דוקא תסלנג הישראלי ולא את הדיבור הנכון.
 
למעלה