דנבר-מינסוטה (וגם פייסרס-ניקס)

FrecCo

Active member
דנבר ניצלו בחוכמה דקות של הספסלים ברבע השני כדי לברוח להפרש דו ספרתי ומאז לא הסתכלו לאחור,
נקודת מפנה קריטית בסיום הכי מטורף למחצית שראיתם מזה זמן רב בה דנבר מנצלת שני איבודים כדי לברוח ל13 הפרש במקום 8 ומטה.


ארון גורדון במשחק מושלם ליטרלי עם 10 מ10 מהשדה,היה אחראי לבריחה ברבע השני שהכל עבר דרכו.
אנט עם 40+ נקודות שלא שמתי לב שהוא קלע נכנע למשחק גדול של הג'וקר ששוב מנצח בקרב הMMA את הגבוהים של מיני ובראון הלבן היה אקס פקטור מהספסל עם כמה סלים גדולים.

זה די בלתי אפשרי למיני לשמור משחק שלם עם הגנה מושלמת כמו ברבע הראשון, הרגליים לא יכולות לזוז בדיוק אותה מהירות, הגוף כואב יותר ממלחמות, הראש עייף. הם עדיין שומרים חזק מאוד אבל לא ברמה שסוגרת ליוקיץ' את כל נתיבי המסירה ומאלצת את מארי לקחת זריקה קשה בסוף שעון (שהוא קולע באחוזים יותר טובים מליי אפ)
4 נצחונות חוץ בסדרה הכי קשוחה שזכורה לי מזה זמן רב, שתי הקבוצות הטובות בעולם שאין לי כמעט ספק שמהן תצא האלופה אם ישארו בריאות, אולי אפילו שני השחקנים הטובים בעולם?
 

Rapgamer

Well-known member
נראה לי שהגזמת עם יוקיץ' וגורדון בתור שני השחקנים הטובים בעולם.
לדעתי זה היה המשחק שהכי משקף את יחסי הכוחות. מינסוטה שיחקה טוב והרגישה טוב אבל רמת הביצוע של דנבר הייתה הפעם פשוט גבוהה מדי, כמעט כולם היום חדים, קלעו את הג'אמפרים באחוזים גבוהים ובפרט גורדון שזה השחקן שאתה רוצה שיזרוק מחוץ לצבע והוא פאקינג לא מחטיא.
ניצחנו את הקרבות בריבאונד, אנט שיחק מדהים ואין לדנבר תשובה מולו כשהוא תוקף את הסל. אבל דנבר קלעו בספליטס של 57-44-80, אתה לא תנצח אותם ככה. כמובן שזה לא fluke, יוקיץ' היה אגרסיבי מהפתיחה כסקורר והוא מכתיב את הטון.

מסכים איתך לגבי הiq כדורסל אבל זאת מינסוטה. אנחנו לא נהיה הקבוצה הכי חכמה בליגה. לכן מקדניאלס יכול לקחת מיד ריינג' תחת שמירה בזמן שטאונס גבוה בודד בצבע עם מורי עליו, או שמנסים ברבע האחרון את המהלך הכי כושל בכדורסל המודרני שזה פוסט אפ של גובר מול יוקיץ'.

בסופו של דבר אין לנו מרווח טעות גדול מול קבוצה כמו דנבר. השארנו 9 נקודות על העונשין והפסדנו את דקות הnon-jokic, אלה שני דברים שאסור לעשות מולם.

===========
קצת עצוב לראות מה שנהיה מניקס-אינדי. גיים 4 היה תוך פחות מ48 שעות והניקס נופלים מהרגליים. נגמרו להם השחקנים, נגמר להם האוויר, אינדיאנה משחקת בקצב שלה עם הרוטציה הרחבה שלה והפעם זה היה פשוט לא כוחות.
אפשר לסמן את אינדי בתור פייבוריטית להמשך, הסדרה עדיין לא נגמרה אבל כבר חבל לי קצת על הניקס שיש סביבם הרגשה של עונה קסומה והרוטציה הרצחנית של ת'יבודו יחד עם חוסר מזל כללי של פציעות גומר אותם.
 
למעלה